Regulamin serwisu e-Specjalistabhp
Regulamin serwisu
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki świadczenia usług drogą elektroniczną przy użyciu serwisu internetowego prowadzonego pod adresem www.e-specjalistabhp.pl („Serwis”)
- Usługodawcą jest Delphi Innovation Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000461021 , NIP: 5242759429, REGON: 146667484, wysokość kapitału zakładowego 5.000 zł., adres elektroniczny: www.e-specjalistabhp.pl („Usługodawca”).
- Warunkiem korzystania z Usług jest akceptacja Regulaminu. Usługobiorca potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje jego treść.
- RODZAJ I ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
- W zakresie świadczonych usług Usługodawca umożliwia Usługobiorcy korzystanie
z następujących Usług:- Usługi bezpłatne: możliwość korzystania z treści zamieszczonych w serwisie, przeglądanie i zapisywanie się na wydarzenia, stworzenie własnego profilu
w bazie Ekspertów. - Usługi płatne: dostęp do Usługi Szkolenia, dostęp do Usługi E-dokumenty, przeglądanie bazy Ekspertów.
- Usługi bezpłatne: możliwość korzystania z treści zamieszczonych w serwisie, przeglądanie i zapisywanie się na wydarzenia, stworzenie własnego profilu
- Osoba korzystająca z Usług jest dalej zwana „Usługobiorcą”.
- Warunkiem skorzystania z niektórych funkcjonalności serwisu jest rejestracja w serwisie (założenie konta Usługobiorcy). W tym celu należy wypełnić formularz rejestracyjny podając imię i nazwisko, adres e-mail, hasło oraz zaakceptować regulamin.
- WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
- Warunkiem korzystania z usług jest spełnienie następujących wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje
się Usługodawca:
- połączenie z siecią Internet;
- poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa Windows Internet Explorer w wersji >= 9.0, Mozilla Firefox w wersji >= 23, Opera w wersji >= 12.0, Chrome w wersji >= 28.0, która akceptuje pliki typu cookie. Pliki typu cookie to informacje zapisywane przez Serwis na komputerze Usługobiorcy, które Serwis może odczytywać przy każdorazowym połączeniu z tego komputera;
- serwis jest optymalizowany do rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli, palecie 16,7 mln kolorów oraz widoku 100%. Przy innych ustawieniach korzystanie z serwisu będzie możliwe, ale może się to wiązać z pogorszeniem estetyki i funkcjonalności serwisu;
- korzystanie z serwisu wymaga cyklicznej zmiany hasła co 30 dni. Hasło powinno się składać z co najmniej 8 znaków, zwierać małe i wielkie litery oraz cyfry i znaki specjalne.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niedostosowania się do wskazanych wymogów technicznych.
- Prawa własności intelektualnej do materiałów zawartych w Serwisie przysługują Usługodawcy lub podmiotom współpracującym z Usługodawcą, o ile nie zawierają odmiennej informacji. Jakiekolwiek kopiowanie, drukowanie, a także publiczne odtwarzanie udostępnianych treści jest zakazane, o ile nie wynika to z odrębnych umów lub bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, w szczególności niedopuszczalne jest umieszczanie w Serwisie treści naruszających dobra osobiste, powszechnie uznanych za obraźliwe, a także materiałów naruszających prawa własności intelektualnej.
- W przypadku niedozwolonego korzystania z usług, tj. niezgodnie z Regulaminem lub obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca będzie miał prawo do przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy w zakresie niezbędnym do ustalenia jego odpowiedzialności. Usługodawca może przekazywać dane Usługobiorcy uprawnionym organom na potrzeby prowadzonych przez nie postępowań.
- Zamieszczenie przez Usługobiorcę jakichkolwiek materiałów lub informacji na stronach Serwisu jest równoznaczne z ich publicznym udostępnieniem.
- Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych i informacji oraz zobowiązany jest pokryć ewentualne roszczenia osób trzecich w tym zakresie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do usuwania i zmian materiałów i komentarzy, w szczególności w przypadkach gdy naruszać one będą postanowienia Regulaminu lub przepisy prawa.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania na bieżąco zmian w cenach usług oraz do przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na zamówienia złożone przez Użytkowników przed datą wejścia w życie zmiany ceny.
- Usługobiorca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy loginu i hasła do swojego konta w Serwisie. W granicach wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do danego konta w Serwisie jest Usługobiorca, przy czym hasło stanowi informację poufną do wyłącznej wiadomości Usługobiorcy.
- Usługobiorca będący konsumentem w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego wyraża zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usług przed upływem dziesięcioterminowego terminu od zawarcia umowy, zatem nie przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 10 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
- Mając na uwadze bezpieczeństwo danych przetwarzanych w ramach serwisu, po 20 minutach bezczynności Użytkownika następuje automatyczne wylogowanie z systemu. Wprowadzone dane i informacje zostają zapisane w bazie danych pod warunkiem ich wcześniejszego zatwierdzenia przez Użytkownika.
- USŁUGI
- Dostęp do bazy Ekspertów BHP.
Każdy zarejestrowany Usługobiorca może, w granicach określonych postanowieniami Regulaminu, zapoznać się z bazą ekspertów zamieszczoną w Serwisie, korzystając
z funkcjonalności „znajdź eksperta”.
- Utworzenie własnego profilu w bazie Ekspertów BHP.
- Warunkiem skorzystania z tej funkcjonalności jest rejestracja w serwisie a następnie uzupełnienie danych niezbędnych do stworzenia profilu. W tym celu należy wypełnić formularz udostępniony na stronie Serwisu w zakładce Baza Ekspertów, podając następujące dane: telefon, specjalizacja, region, doświadczenie zawodowe.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość rozszerzenia formularza rejestracyjnego
o dodatkowe pola, których wypełnienie jest dobrowolne. - Usługobiorca ma możliwość edytowania podanych przez siebie danych, informacji i materiałów w dowolnym momencie.
- Wraz z utworzeniem własnego profilu w bazie Ekspertów BHP powstaje profil publiczny Usługobiorcy. Dane udostępnione w profilu publicznym dostępne są dla wszystkich Usługobiorców Serwisu.
- Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, informacji i materiałów oraz ewentualne naruszenie praw osób trzecich.
- Zamieszczenie przez Usługobiorcę jakichkolwiek materiałów lub informacji na stronach Serwisu w tym wizerunku Usługobiorcy jest równoznaczne z ich publicznym udostępnieniem, na co Usługobiorca wyraża zgodę.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez Usługobiorcę w tym podanie przez Usługobiorców nieprawdziwych lub niepełnych danych lub informacji.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek działania osób trzecich mające związek z treścią lub zakresem danych osobowych i informacji podanych przez Usługobiorcę oraz za szkody powstałe w ich następstwie dla Usługobiorcy.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi, usunięcia wszelkich danych Usługobiorców, oraz podjęcia wszelkich innych dozwolonych prawem czynności związanych z Serwisem, z tytułu których Usługobiorcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Usługodawcy.
- Dostęp do Usługi Szkolenia.
W ramach niniejszej Usługi dostępne są szkolenia okresowe w dziedzinie BHP i inne oraz baza testów.
- Warunkiem skorzystania z Usługi Szkolenia jest rejestracja w serwisie a następnie uzupełnienie informacji niezbędnych do świadczenia Usługi, wystawienia dokumentów księgowych oraz kontaktu z Usługobiorcą. W tym celu należy wypełnić formularz udostępniony na stronie Serwisu w zakładce Szkolenia.
- Wypełnienie formularza oznacza, iż Usługobiorca wyraża zgodę na zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zapoznał się z postanowieniami Regulaminu oraz innych dokumentów dostępnych na stronie Serwisu, w tym z cennikiem, których postanowienia regulują zawarcie i wykonanie umowy oraz akceptuje te postanowienia.
- Aktywacja Usługi Szkolenia następuje po zarejestrowaniu przez Usługodawcę należnej opłaty za Usługę. Wysokość opłaty wynika z cennika obowiązującego na dzień dokonania przez Usługobiorcę zakupu Usługi.
- Usługobiorca może zakupić szkolenie dla siebie jako Uczestnika szkolenia, jak również wskazać inne osoby jako Uczestników. W celu zgłoszenia Uczestników należy wypełnić formularz dostępny na stronach Serwisu, podając następujące dane: imię, nazwisko i opcjonalnie adres e-mail.
- Czas dostępu do szkolenia jest ograniczony i rozpoczyna się od momentu aktywacji Usługi Szkolenia. Nieukończenie przez Uczestnika szkolenia w terminie, lub niezaliczenia egzaminu, o ile jest on wymagany, jest równoznaczne z nieukończeniem szkolenia. Ponowne przystąpienie Uczestnika do szkolenia wymaga ponownej aktywacji zgłoszenia i wniesienia należnej opłaty.
- Zakupując Usługę Szkolenia Usługobiorca zobowiązany jest wskazać Organizatora kursu.
- Usługobiorca, odpowiadając „tak” na pytanie „Czy jesteś jednostką organizacyjną uprawnioną, zgodnie z §4.1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 lipca 2004 r. w sprawie szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, do prowadzenia i organizowania szkoleń?” wskazuje siebie jako Organizatora kursu.
- W przypadku gdy Usługobiorca zaznaczy odpowiedź „nie” Organizatorem kursu będzie Ośrodek Szkoleniowy Delphi BDU – Dymowska, Grabowska –Wawrzeniecka Sp. j. ul Staniewicka 14, 03-310 Warszawa.
- W ramach Usługi Szkolenia, przetwarzane są następujące dane osobowe pracowników lub innych osób fizycznych będących Uczestnikami szkolenia: imię, nazwisko, adres e-mail, data urodzenia i opcjonalnie miejsce urodzenia.
- Organizator kursu, jako Administrator danych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), powierza Usługodawcy przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu. Usługodawca będzie przetwarzał powierzone mu dane osobowe na warunkach i zgodnie z treścią obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. W szczególności przetwarzanie powierzonych danych odbywało się będzie w zgodzie z postanowieniami RODO.
- Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za sposób korzystania z Usługi Szkolenia przez podmioty, którym udostępnił szkolenie.
- Dostęp do Usługi E-dokumenty.
W ramach niniejszej Usługi Usługobiorca uzyskuje dostęp do narzędzia pozwalającego na tworzenie i przechowywanie dokumentacji BHP w zakresie: postępowań powypadkowych, szkoleń w dziedzinie BHP i innych, oceny ryzyka zawodowego metodą RISK SCORE.
- Warunkiem skorzystania z Usługi E-dokumenty jest rejestracja w serwisie a następnie uzupełnienie informacji niezbędnych do świadczenia Usługi, wystawienia dokumentów księgowych oraz kontaktu z Usługobiorcą. W tym celu należy wypełnić formularz udostępniony na stronie Serwisu w zakładce E-dokumenty.
- Wypełnienie formularza oznacza, iż Usługobiorca wyraża zgodę na zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną, zapoznał się z postanowieniami Regulaminu oraz innych dokumentów dostępnych na stronie Serwisu, w tym z cennikiem, których postanowienia regulują zawarcie i wykonanie umowy oraz akceptuje te postanowienia.
- Aktywacja Usługi E-dokumenty następuje po zarejestrowaniu przez Usługodawcę należnej opłaty za Usługę. Wysokość opłaty wynika z cennika obowiązującego na dzień dokonania przez Usługobiorcę rejestracji Usługi.
- W ramach Usługi E-dokumenty przetwarzane są następujące dane osobowe pracowników i innych osób fizycznych: imię, nazwisko, nr PESEL, NIP, rodzaj i numer dokumentu tożsamości, adres zamieszkania, data i miejsce urodzenia, imię ojca, miejsce i rodzaj zatrudnienia, inna dokumentacja dotycząca wypadków związanych z pracą oraz opcjonalnie: adres e-mail, nr telefonu, adres do korespondencji. Usługobiorca, jako Administrator danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), powierza Usługodawcy przetwarzanie danych osobowych w celu wykonania zobowiązań wynikających z niniejszego Regulaminu. Usługodawca będzie przetwarzał powierzone mu dane osobowe na warunkach i zgodnie z treścią obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. W szczególności przetwarzanie powierzonych danych odbywało się będzie w zgodzie z postanowieniami RODO.
- Usługa E- dokumenty jest oferowana w dwóch wariantach:
- wariant jednofirmowy - pozwalający na tworzenie dokumentacji wyłącznie dla jednej firmy,
- wariant wielofirmowy - pozwalający na tworzenie dokumentacji dla wielu firmy.
- Usługobiorca ma możliwość dodania zarejestrowanych Użytkowników, którzy będą mogli korzystać z zakupionej przez niego Usługi E-dokumenty. Usługobiorca ma możliwość nadać lub odebrać dostęp Użytkownikom w dowolnym momencie.
- W przypadku wyboru wariantu jednofirmowego dostęp dla Użytkowników jest bezpłatny. W przypadku wyboru wariantu wielofirmowego dostęp dla każdego dodanego Użytkownika jest odpłatny.
- Usługobiorca ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób korzystania z Usługi E-dokumenty przez Użytkowników.
- SPOSÓB PŁATNOŚCI
- Usługobiorca może skorzystać z następujących sposobów płatności za Usługi:
- przelewem bankowym na rachunek Usługodawcy: 95 1090 1056 0000 0001 2113 5718,
- za pośrednictwem systemu Pay-U (płatności elektroniczne, płatności kartami płatniczymi).
- Po zarejestrowaniu płatności za Usługi system umożliwia pobranie faktury VAT.
- WYŁĄCZENIA ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do prowadzenia prac konserwacyjnych, które mogą powodować utrudnienia w korzystaniu z Serwisu lub czasowe uniemożliwienie korzystania z Serwisu.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualny brak możliwości dostępu do Serwisu przez Użytkownika, wynikający np. z ograniczeń technicznych sprzętu Użytkownika.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę przez Usługobiorcę danych spowodowaną działaniem czynników zewnętrznych (np. awaria sprzętu) lub też innymi okolicznościami niezależnymi od Usługodawcy (działanie osób trzecich, siła wyższa).
- Usługodawca informuje, że strony internetowe, do których odnośniki znajdują się w Serwisie, o ile nie zawierają takiej informacji, nie zostały przez niego przygotowane. W konsekwencji Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za informacje, opinie i materiały zawarte na takich stronach lub stronach z nimi połączonych.
- TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Usługobiorca ma prawo składać reklamacje dotyczące świadczonych usług.
- Reklamacje należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w zakładce Kontakt.
- Reklamacja powinna wskazywać:
- informacje dotyczące Usługobiorcy, które umożliwią jego identyfikację,
- adres kontaktowy oraz numer telefonu kontaktowego,
- określenie usługi, której reklamacja dotyczy,
- przedmiot reklamacji wraz z dokładnym opisem.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie do 14 dni od momentu złożenia reklamacji.
- Reklamacje niezawierające powyższych elementów nie będą rozpatrywane.
- O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację zostanie poinformowana na wskazany przez siebie adres pocztowy lub adres poczty elektronicznej.
- Prawo dochodzenia w postępowaniu sądowym roszczeń wynikających ze świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę, przysługuje Usługobiorcy po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego. Sądem właściwym jest sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Usługodawca przetwarza informacje dotyczące Usługobiorców, w tym informacje mające charakter danych osobowych, z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przy zastosowaniu wymaganych prawem zabezpieczeń. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z wyodrębnionych zasobów Serwisu oraz usług oferowanych w jego ramach.
- Usługobiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, uzupełniania oraz prawo żądania zaprzestania przetwarzania danych i ich usunięcia, zwracając się w tym celu do Usługodawcy na piśmie: e-mailem lub za pośrednictwem formularza kontaktowego. W przypadku usunięcia danych warunkujących korzystanie z wyodrębnionych zasobów Serwisu oraz usług oferowanych w jego ramach Usługobiorca traci możliwość korzystania z nich.
- Administratorem danych osobowych Usługobiorcy przekazanych przy zakładaniu konta lub złożeniu zamówienia w zakresie: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, nr NIP, jest Delphi Innovation Sp. z o.o. Dane osobowe podane przy zakładaniu konta lub składaniu zamówienia przetwarzane będą w celach:
- realizacji i obsługi zamówienia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, który wskazuje, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy zawartej na podstawie Regulaminu,
- marketingu produktów własnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
- w przypadku wyrażenia zgody na otrzymywanie Newslettera dane są przetwarzane również w celu przesyłania Newslettera (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust 1 lit a) RODO, czyli zgoda osoby której dane dotyczą).
- Odbiorcą danych osobowych będą podmioty współpracujące z Administratorem, które wspierają go w codziennej działalności, świadcząc w szczególności usługi informatyczne, księgowe.
- Dane osobowe podane w celu realizacji i obsługi zamówienia będą przechowywane przez okres:
- w przypadku założenia konta w systemie informatycznym – przez 6 lat od daty ostatniej aktywności oraz upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień, lub do momentu usunięcia konta przez Administratora lub Użytkownika systemu.
- dane przetwarzane w celach przesyłania Newslettera - do czasu wycofania zgody - zwracając się w tym celu do Usługodawcy na piśmie: e-mailem lub za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Osoba której dane dotyczą ma prawo:
- żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie; co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- W przypadku usunięcia konta wszystkie dane zostaną usunięte, za wyjątkiem danych niezbędnych do procesu reklamacji i obsługi ewentualnych roszczeń, które będą przechowywane do czasu upływu okresów przedawnienia roszczeń wynikających ze zrealizowanych zamówień.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronach Serwisu.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany Regulaminu obowiązują od dnia ich umieszczenia na stronach Serwisu.
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie znajdują przepisy prawa obowiązujące na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.